Ես քեզ սիրում եմ... (նորությու՞ն է, ի՞նչ է)...


Ես քեզ սիրում եմ ինչպես արևն է
Ատում  երկնքից թափվող փաթիլին,
Ինչպես  լազուրն է աչքերդ շոյում,
Ու  ինչպես շաղն է պարզ ու թափանցիկ
Մեռնում  կապտաթույր խուլ երեկոյում....

Ես  քեզ սիրում եմ ամենից  անկախ,
Երբ  աշունն է լաց ու աշխարհն է խաղ,
Անգամ  քաոսն է իմ միապաղաղ

Պարում  հովի հետ գիշերում խաղաղ...


Ու  ինչպես լուսին կփայլեմ կողքիդ
Անգամ  երբ շողերս ցուրտը գողանա,
Ու  երբ նոր բացված լուսաբացս վառ
Անդարձ  ու անհետ հեռացող դառնա...

Ես  քեզ սիրում եմ՝ աշխարհի փոշին
Զուր  է աշխատում աչքերս փակել,
Իմ  սրտում ես դու՝  մութ լինի թե լույս,
Չեն  կարող հոգուն իմ ծաղրուծանակել...

Ջինջ  է աշխարհը հանց լույսի կաթիլ,
Անմեղ  է, բարի նորածնի նման,
Լոկ  նրա համար որ սիրում եմ քեզ
Լոկ  նրա համար որ մութում անտես
Ես  դեռ տեսնում եմ լույս իմ ապագան....


No comments:

Post a Comment