Խոստում


Վաղը խոստանում եմ քեզ նորից սիրել.
Բայց այսօր դրա համար ուժերս սպառվել են,
Վաղը կլինեմ նույնը, ինչ երեկ,
Բայց այսօր մեզ կապող թելերը վառվել են...

Վաղը խոստանում եմ՝ կտեսնես էլի
Այն սիրող հայացքը, որ սնում էր քեզ,
Բայց այսօր, ների՛ր, ծուռ է հայելին,
Հայացքս էլ ծուռ է ճիշտ այդ հայելու պես...

Վաղը երդվում եմ՝ ես կգամ քեզ մոտ
Նույն իմ թարմությամբ արթնացող գարնան,
Բայց այսօր քաղածս վարդերը չունեն հոտ,
Դու թու՛յլ տուր նրանք այսօր ծերանան...

Վաղը, հավատա՛, կլինեմ ես նույնը,
Կլինեմ ուժեղ, ճիշտ ինչպես երեկ,
Բայց հասկացի՛ր ինձ, ես թուլության գույնը
Եվս ուզում եմ ճանաչել մեկ-մեկ..

Վաղը կլինեմ, կգամ, խոստանում եմ,
Միայն թե այսօր թու՛յլ տուր՝ ես գնամ,
Իմ բոլոր սխալները ես ինձ հետ տանում եմ,
Գուցե և ճամփիս մեկին նվեր տամ....

Վաղը, խոստանում եմ, կլինեմ ես քոնը՝
Մի խելառ ալիք գիժ քո ծովերի,
Բայց  պիտի խախտեմ այսօր քո կանոնը.
Թող միայն այսօր ծովդ ինձ ների...

27.01.12
©Ռի-Մա

No comments:

Post a Comment