Կամ վաղը կամ ես


Թե ուզում ես դու վազել,
Ապա սլացի՛ր հեռուներ այնպես,
Կարծես կուշանաս հենց հաջորդ քայլիդ,
Կարծես չես հասնի, պահ իսկ թե կանգնես...

Թե ուզում ես բղավել,
Որ սիրում ես դու մեկին,
Արա՛ դա հիմա... վայրկյաններ հետո
Այլ երգիչ կարող է սիրտն այդ գրավել...

Թե ուզում ես դու ապրել ,
Ոչ թե լոկ սողալ կյանքի ճամփեքին,
Ապա բարևի՛ր կյանքին գունավոր.
Գուցե ճամփիդ վերջն է հենց հաջորդ թեքին...

Ու թե ուզում ես խորը շունչ քաշել
Ու վառվել կյանքի գույներով անմար,
Այսօ՛ր նկարիր գարուն քեզ համար.
Վաղը կարող է ուշ լինել արդեն.
Ձմեռը կարող է վրձինդ մաշել...

Կամ եթե ունես դու չասված մի խոսք,
Ասա՛  դա հիմա. վայրկյանի հերթով
Գուցե և լքեն քո մտքերը քեզ,
Ու էլ չունենաս դու ուրիշ «հետո»...


Եվ վերջում հիշի՛ր, լա՛վ իմ բարեկամ,
Մի՛ սպասիր վաղվան, թե երազ ունես,
Պատմի՛ր ինձ հիմա երազները քո.
Վաղն էլ եթե գա, գուցե ես չգամ...©


No comments:

Post a Comment